logo-militaria.jpg, 41 kB
logo-militaria-2.gif, 9 kB

Tématický server
z oboru vojenství

logo-elka-press.gif, 3 kB

Je Islám hrozbou?

Úvaha světoznámého psychiatra

Autorem následujících slov je Dr. Emanuel Tanay, známý a vysoce uznávaný psychiatr; muž, jehož rodina patřila před druhou světovou válkou k německé aristokracii, vlastnil řadu průmyslových podniků a nemovitostí. Když byl tázán, kolik Němců bylo skutečnými nacisty, odpověděl způsobem, který může být určující pro náš postoj k fanatizmu:

"Velmi málo lidí bylo skutečnými nacisty, ale mnoho dalších se radovalo z návratu německé hrdosti a další byli příliš zaneprázdněni, než aby je to zajímalo. Byl jsem jedním z těch, kdo pokládali nacisty za bandu bláznů. Takže většina se prostě stáhla a umožnila tím, aby se to vše stalo. Pak, dříve než jsme to zjistili, nás měli v hrsti, ztratili jsme kontrolu, nastal konec světa. Má rodina ztratila všechno. Já sám jsem skončil v koncentračním táboře a Spojenci rozbili mé továrny."

Dnes nám znovu a znovu různí experti opakují, že Islám je náboženství pokoje a že velká většina muslimů si přece přeje jedině žít v míru. I když toto laické ujišťování může být pravdivé, nemá pražádný význam! Je to bezcenné šidítko, které nám má umožnit, abychom se cítili lépe a aby se poněkud zmenšil (psychický) účinek fanatického řádění ve světě ve jménu Islámu...!!!!!!!!!!!!.

Je skutečností, že v současné fázi dějin vládnou Islámem fanatici. Jsou to fanatici, kteří vedou každou z 50 válek, které zuří ve světě. Jsou to fanatici, kteří systematicky masakrují křesťany či příslušníky domorodých kmenů v Africe, a postupně utápějí kontinent v přívalu Islámu.

Jsou to fanatici, kteří spouštějí exploze bomb, usekávají hlavy, vraždí nebo zabíjejí z důvodů cti. Jsou to fanatici, kteří přebírají mešitu po mešitě. Jsou to fanatici, kteří se zápalem šíří kamenování a věšení obětí, znásilňování, zabíjení, polévání žen kyselinou, likvidaci homosexuálů...... Jsou to fanatici, kteří učí mladé zabíjet a stát se sebevražednými bombovými zabijáky.....

Obtížně měřitelnou skutečností je, že mírumilovná většina, mlčící většina....!!!!!!!!! .....je vyděšena a je vyřazena.

Komunistické Rusko sestávalo z Rusů, kteří chtěli pouze žít v míru, a přesto komunistické Rusko bylo odpovědno za vraždu asi 20 milionů lidí. Mírumilovná většina byla irelevantní a umlčena....

Ohromná populace Číny byla rovněž mírumilovná, ale čínským komunistům se podařilo zabít ohromujících 70 milionů lidí.

Průměrný Japonec před druhou světovou válkou rozhodně nebyl sadistickým válečným štváčem. Přesto si Japonsko vražděním a krveprolitím razilo cestu Jihovýchodní Asií v orgii zabíjení, které zahrnovalo systematické vraždy 12 milionů čínských civilistů; většinou byli zabiti šavlí, lopatou a bajonetem.

Kdo by mohl zapomenout Rwandu, která se zhroutila v krvavém zabíjení. Není snad možno tvrdit, že většina Rwanďanů byli mírumilovní lidé?

Poučení z historie jsou často neuvěřitelně jednoduchá a lapidární, ale přes všechny naše schopnosti logického myšlení často přehlédneme nejzákladnější a zcela nekomplikované závěry: svým mlčením se mírumilovní muslimové stávají zcela irelevantními.

Mírumilovní muslimové se stanou našimi nepřáteli, jestliže nepozvednou svůj hlas, protože se stejně jako Dr. Tanay jednoho dne probudí a zjistí, že se dostali do područí fanatiků a že "nastal konec světa". Mírumilovní Němci, Japonci, Číňané, Rusové, Rwanďané, Srbové, Afgánci, Iráčané, Palestinci, Somálci, Nigerijci, Alžířané a mnozí další zemřeli, protože mírumilovná většina nepromluvila; pak už bylo pozdě.

Pro nás, kteří to vše sledujeme, aniž bychom se angažovali, platí, že musíme dávat pozor na jedinou skupinu, která se počítá mezi fanatiky, kteří nás ohrožují....!!!!!!!!..., a ohrožují náš způsob života..!!!!!. Žádná další mešita ani minaret v Evropě..!!!!!, pokud nebude stejné množství křesťanských kostelů v arabském světě a také stejné množství křesťanů.!!!!!

Pedofily civilizovaný svět trestá... a co muslimové, kteří souloží s 8letými dívkami a mají s nimi děti; co Mohamed, jejich bůh, který měl také 8letou ženu, také byl pedofilem!!!!

Přeje si někdo z Vás, aby za dvě desítky let souložil nějaký muslimský muž s Vašimi vnučkami a pravnučkami, aby je kamenovali, zabíjeli, polévali kyselinou, prováděli ženskou obřízku ? !!!!

A konečně: každý, kdo pochybuje, že se jedná o závažnou záležitost, ten se podílí na pasivitě, která dovoluje, aby problémy narůstaly. 

 
Datum: 04. 10. 2013 17:15:02 Autor: Jirka
Předmět: nic moc
Cely ten clanek manipulativni blabol plny nenavisti a lzi. Zaver, to ze nepotrebujeme byt zaplaveni pristehovalci, je ale naprosto spravny. Wahabiste, Al Kajda, pojidaci lidskych jater a sexualni dzihad jsou naproste dno toho kam se lidska spolecnost muze dostat. Neverim ze s temito lidmi jde zit, neverim ze je mozne je napravit. Jenze, tohle je umele vytvorena zalezitost, ktera je vyjimecna jak v historii, tak v prostoru. Kolik takovych lidi bylo pred 100 lety? Kolik takovych lidi zije treba v Iranu, Turecku, nebo Libanonu? Asi tolik kolik zije lidojedu v Evrope - par psychopatu kteri nemaji s normalni spolecnosti nic spolecneho.
Datum: 07. 10. 2013 07:30:58 Autor: misustov
Předmět: pro Jirku
Doplněk k manipulativnímu blabolu plnému nenávisi a lži Všechen evropský "život" zahynul v Osvětimi. Článek napsal Sebastian Vilar Rodrigez. Šel jsem po ulici v Barceloně a najednou jsem objevil strašlivou pravdu - Evropa zemřela v Osvětimi... Zabili jsme šest milionů Židů a nahradili je 20 miliony muslimů. V Osvětimi jsme spálili kulturu, myšlení, tvořivost, talent. Zničili jsme vybrané lidi, opravdu vybrané, protože představovali skvělé a úžasné lidi, kteří změnili svět. Podíl těchto lidí se projevuje ve všech oblastech života: ve vědě, v umění, mezinárodním obchodu a především jako svědomí světa. To jsou lidé, které jsme spálili. Pod záminkou tolerance a protože jsme chtěli dokázat sami sobě že jsme byli vyléčení z choroby rasismu, jsme otevřeli brány 20 milionům muslimů, rase, která nám přinesla hloupost a nevědomost, náboženský extremismus a nedostatek tolerance, kriminalitu a chudobu, vzhledem k neochotě pracovat a podporovat jejich rodiny s hrdostí. Tato rasa vyhazovala (do povětří) naše vlaky, zvrátila naše, krásná španělská města do třetího světa, kde se topí ve špíně a kriminalitě. Tito lidé se uzavírají v bytech, které dostávají zdarma od vlády a plánují vraždu a zničení jejich naivních hostitelů. A tak se trápíme, že jsme vyměnili prostředí kulturně rozvinuté za prostředí fanatické nenávisti, tvůrčí dovednost za destruktivní schopnosti a inteligenci za zaostalost a pověry. Vyměnili jsme snahu o mír Židů Evropy a jejich talent pro budování lepší budoucnosti pro své děti, jejich rezolutnost lpět na životě, protože život je svatý...., za ty, kteří usilují o smrt, nejen pro sebe, ale i pro nás, naše děti a jejich děti. Jakou hroznou chybu udělala ubohá Evropa! Světová islámská populace čítá přibližně 1,2 miliardy lidí, to je jedna miliarda dvě stě milionů, tedy 20% světové populace. Kolik Nobelových cen bylo vyznavačům islámu uděleno: Literatura: 1988 - Najib Mahfooz Mír: 1978 - Mohamed Anwar El-Sadat 1990 - Elias James Corey 1994 - Yaser Arafat: 1999 - Ahmed Zewai Ekonomie: (nula) Fyzika: (nula) Medicína: 1960 - Peter Brian Medawar 1998 - Ferid Mourad CELKEM: 7 (sedm) Světová židovská populace je přibližně 14.000.000 lidí, tj. čtrnáct milionů nebo jinak - 0,02% světové populace. Ti získali následující Nobelovy ceny: Literatura: 1910 - Paul Heyse 1927 - Henri Bergson 1958 - Boris Pasternak 1966 - Shmuel Yosef Agnon 1966 - Nelly Sachs 1976 - Saul Bellow 1978 - Isaac Bashevis Singer 1981 - Elias Canetti 1987 - Joseph Brodsky 1991 - Nadine Gordimer světa Mír: 1911 - Alfred Fried 1911 - Tobias Michael# Carel Asser 1968 - René Cassin 1973 - Henry Kissinger 1978 - Menachem Begin 1986 - Elie Wiesel 1994 - Šimon Peres 1994 -Yitzhak Rabin Fyzika: 1905 - Adolf von Baeyer 1906 - Henri Moissan 1907 - Albert Abraham Michelson 1908 - Gabriel Lippmann 1910 - Otto Wallach 1915 - Richard Willstaetter 1918 - Fritz Haber 1921 - Albert Einstein 1922 - Niels Bohr 1925 - James Franck 1925 - Gustav Hertz 1943 - Gustav Stern 1943 - George Charles de Hevesy 1944 - Isidor Rabi Issac 1952 - Felix Bloch 1954 - Max Born 1958 - Igor Tamm 1959 - Emilio Segre 1960 - Donald A. Glaser 1961 - Robert Hofstadter 1961 - Melvin Calvin 1962 - Lev Davidovič Landau 1962 - Max Ferdinand Perutz 1965 - Richard Phillips Feynman 1965 - Julian Schwinger 1969 - Murray Gell-Mann 1971 - Dennis Gabor 1972 - William Howard Stein 1973 - Brian David Josephson 1975 - Benjamin Mottleson 1976 - Burton Richter 1977 - Ilya Prigogine 1978 - Arno Allan Penzias 1978 - Peter L Kapitza 1979 - Stephen Weinberg 1979 - Sheldon Glashow 1979 - Herbert Charles Brown 1980 - Paul Berg 1980 - Walter Gilbert 1981 - Roald Hoffmann 1982 - Aaron Klug 1985 - Albert A. Hauptman 1985 - Jerome Karle 1986 - Dudley R. Herschbach 1988 - Robert Huber 1988 - Leon Lederman 1988 - Melvin Schwartz 1988 - Jack Steinberger 1989 - Sidney Altman 1990 - Jerome Friedman 1992 - Rudolf Marcus 1995 - Martin Perl 2000 - Alan J. Heeger Ekonomika: 1970 - Paul Anthony Samuelson 1971 - Simon Kuznets 1972 - Kenneth Joseph Arrow 1975 - Leonid Kantorovich 1976 - Milton Friedman 1978 - Herbert A. Simon 1980 - Lawrence Robert Klein 1985 - Franco Modigliani 1987 - Robert M. Solow 1990 - Harry Markowitz 1990 - Merton Miller 1992 - Gary Becker 1993 - Robert Fogel Medicína: 1908 - Elie Metchnikoff 1908 - Paul Erlich 1914 - Robert Barany 1922 - Otto Meyerhof 1930 - Karl Landsteiner 1931 - Otto Warburg 1936 - Otto Loewi 1944 - Joseph Erlanger 1944 - Herbert Spencer Gasser 1945 - Ernst Boris Chain 1946 - Hermann Joseph Muller 1950 - Tadeáše Reichstein 1952 - Selman Abraham Waksman 1953 - Hans Krebs 1953 - Fritz Albert Lipmann 1958 - Joshua Lederberg 1959 - Arthur Kornberg 1964 - Konrad Bloch 1965 - Francois Jacob 1965 - Andre Lwoff 1967 - George Wald 1968 - W. Marshall Nirenberg 1969 - Salvador Luria 1970 - Julius Axelrod 1970 - Sir Bernard Katz 1972 - Gerald Edelman Maurice 1975 - Howard Martin Temin 1976 - Baruch S. Blumberg 1977 - Roselyn Sussman Yalow 1978 - Daniel Nathans 1980 - Baruj Benacerraf 1984 - Cesar Milstein 1985 - Mi Chae l Stuart Brown 1985 - Joseph L. Goldstein 1986 - Stanley Cohen [a Rita Levi-Montalcini] 1988 - Gertrude Elion 1989 - Harold Varmus 1991 - Erwin Neher 1991 - Bert Sakmann 1993 - Richard J. Roberts 1993 - Phillip Sharp 1994 - Alfred Gilman 1995 - Edward B. Lewis 1996 - Lu RoseIacovino CELKEM: 129 (jednostodvacetdevět) Židé nepodporují "vymývání mozků" svým dětem ve vojenských výcvikových táborech, ani je neučí, jak vyhodit sebe samé "do povětří" a způsobit smrt maximálnímu počtu Židů a jiným, kteří nejsou muslimové. Židé neunášejí letadla, ani nezabíjejí sportovce na olympijských hrách a ani se naplánují "vyhazovat do povětří" v německých restauracích. Není jediný Žid, který zničil kostel. Neexistuje jediný Žid, který demonstruje zabíjením lidí. Židé neobchodují s otroky, ani nemají vůdce, vyzývající k džihádu a smrti všem nevěřícím. Možná, že by muslimové ve světě měli zvážit, zda neinvestovat do standardního vzdělávání a méně obviňovat Židy za všechny své problémy. Muslimové by se měli ptát, "co mohou udělat pro lidstvo?", aby měli právo požadovat větší respekt ostatního lidstva. Bez ohledu na své pocity o krizi mezi Izraelem a Palestinou a arabskými sousedy, i když si myslíte, že je vina na straně Izraele, se zamyslete nad následujícími dvěma větami, které hovoří skutečně za vše: "Pokud by dnes Arabové složili zbraně, neexistovalo by žádné další násilí." "Pokud by dnes Židé složili zbraně, neexistoval by už Izrael." Benjamin Netanjahu Když vrchní velitel spojeneckých sil generál Dwight Eisenhower objevil oběti táborů smrti, nařídil, aby bylo "toto všechno" vyfotografováno a aby byli Němci z okolních vesnic prováděni koncentračními tábory, aby si uvědomili, co jejich lídři natropili a bylo jim nařízeno účastnit se pohřbívání mrtvých. Přikázal: "To vše musíte nafilmovat, vyfotografovat, napsat o tom záznamy a hlavně k tomu získat svědky - protože někde v průběhu dějin se objeví někdo, kdo řekne, že se to nikdy nestalo." V poslední době se ve Velké Británii diskutovalo o tom, zda by se měl odstranit holocaust ze školních osnov, protože to "uráží" muslimskou populaci, která tvrdí, že k tomu nikdy nedošlo. Zatím to nebylo odstraněno. Nicméně, to je děsivá předzvěst strachu, který sužuje svět i to, jak snadno se tomu, každá země, poddává. Je více než 60 let poté, co druhá světová válka v Evropě skončila. Tento e-mail je poslán jako pamětní řetězec, na památku 6 milionů Židů, 20 milionů Rusů, 10 milionů křesťanů a 1900 katolických kněží, kteří byli "zavražděni, znásilněni, upáleni, vyhladověni, biti, ponižováni a byly na nich prováděny experimenty", zatímco německý národ klopil oči k zemi nebo odvracel zrak. Nyní, více než kdy jindy, kdy Írán a jiné arabské země tvrdí, že holocaust je "mýtus", je nezbytné zajistit, aby svět nikdy nezapomněl. Tento e-mail má oslovit 400 milionů lidí po celém světě. Kolik let to bude trvat, než někdo prohlásí, že útok na Světové obchodní centrum, "se nikdy NESTAL", protože to uráží některé muslimy ve Spojených státech?
Datum: 23. 01. 2014 13:12:28 Autor: Jaroslav
Předmět: autorovi článku
Muslimové nejsou opice, nejsou to ani nacisté či komunisté. A Mohamed není bůh ale prorok. Víte piču o tom a pičujete. Nejdříve si něco o tom nastuduj e a nesuďte miliardu podle pár jedinců. To samé dělali právě nacisté. A taky stavěli koncetráky. Nacisté není žádná národnost nebo církev. I vy můžete být nacista, to není výsada Němců. Mimochodem křesťanství taky nepochází z Evropy, ale z Asie, kousek od místa vzniku Islámu. Nerad soudím, ale vy budete určitě vygumovanej zelenej mozek co v životě nic nedokázal, tak si tu honíte ego. Zjistěte si víc a nepište kraviny. Děkuji, jinak jen podporujete teroristy k útokům, ale to vy chcete že?
Datum: 23. 01. 2014 15:52:32 Autor: Špelec Anton
Předmět: Kdo má vygumovaný mozek
nick Jaroslav by si měl napřed v úvodu přešíst,kdo je Dr. Emanuel Tanay. Podle tvého výrazového slovníku na to s tim tvým mozkem asi moc dobře nebudeš
Datum: 29. 01. 2014 06:39:19 Autor: Fík
Předmět: Pro kritizující
V čem se autor plete? V jedné věci Mohamed je prorokem nikoli bohem, dále Aiše mělo být v době naplnění manželství (soulož) 9 let. Uvádím jen pro pořádek... Článek je jinak velice dobrý a autor má pravdu, jistě znáte známí citát že k páchání zla staší aby dobří lide nic nedělali... Stejné je to u islámu, je důležité si uvědomit že se nejedná jen o náboženství, islám řídí věřícímu většinu jeho života. Časy modliteb, stravovací zvyky, oblečení. Je mnohem nebezpečnější než komunismus nebo nacismus, protože věřící nečiní o své vůli, ale o boží vůli jenž je nespochybnitelná a správná... Za pochyby následuje smrt a věčné zatracení, pro člověka co vyrůstá v podobném prostředí je takřka nemožné se vzepřít, protože ví, nevěří, on ví.
Datum: 30. 01. 2014 08:31:46 Autor: Zdena
Předmět: Pro jaroslava a jirku
http://www.youtube.com/embed/RtgbvotqVFE?rel=0 kraviny zakládající se na tom, že nic nevíte, píšete spíše vy dva.
Datum: 11. 03. 2014 14:01:50 Autor: David
Předmět: zamyšlení nad islámem
http://www.kzamysleni.cz/prilis-mnoho-islamismu-prilis-mnoho-anti-islamismu/
Datum: 16. 03. 2014 13:04:30 Autor: Marek
Předmět: Muslimská EU
Proti muslimům nic nemám, at si ve svých islámských státech dělají, co chtějí, ovšem velké nebezpečí představuje islamizace Evropy, Podle propočtů budou mít muslimové v Evropě za 40-50 let většinu, původní obyvatelstvo díky nízké porodnosti vymírá, Evropské státy to kompenzují přílivem muslimských imigrantů, místo toho, aby podpořili rodiny, porodnost vlastní populace. Stačí se projít po Paříži Londýně, v Oslu, atd, každej třetí černoch nebo arab...Norsko, náro vikingů, nyní má 25% islamistů, do 30 let budou mít vetšinu populace. EU také islamizaci podporuje, navíc po přijetí Turecka se islamizace ješte zrychlí. Abychom nedopadli, jak nemuslimové, křesťané v Kosovu, kde Albánci vypalovali kostely a domy nemuslimů, vojáci KFOR ej musí hlídat i po ceste na nákup, aby je islamisté nezabili, nebo v Sýrii, kde musí křestaně za život platit islamistům zlatem a jsou perzekuovaní. Až Evropě za pár desítek let začnou islamisté dělat bordel, prosazovat zavedení práva šajía, vypukne občanská válka mezi islamisty a těmi, kdo nechtějí konvetrovat na islám, tak už bude pozdě.
Datum: 22. 03. 2014 10:27:58 Autor: Karel
Předmět: Polopravdy
Myslel jsem, že zde diskuze již usnula, ale ne... Muhammad nepochybně nebyl Bůh, tento atribut si křesťané přiřadili k Ježíši, jež je i podle islámu jedním z proroků, etc, etc. Ale hlavně mě iritují zmínky o Muhammadově PEDOFÍLII, jeho sňatek s Aišou byl nepochybně "politický" a nikoli "vilný" (v Evropě byli sezdáváni i výrazně mladší) - ostatně o jejím věku neví nikdo nic určitého, nemluvě pak o nějakém naplnění... Nepochybně se jeho nejmilejší ženou stala úplně jinými atributy, nežli uměním souložit!!! Ostatně třeba taková Šahrazád, svému manželovi v 1000+1 noci TAKY snad jedinkrát nepodržela... Ale i kdyby, třeba v takové Indii si hranici sexualní zralosti kdysi stanovili taky úplně jinak a zcela nezávisle na nějakém Islámu... ... a máte vy vůbec tušení jaké bylo postavení ženy v Arábii v době předislámské? A islám pronásleduje homosexuály? Další BLUD jako hrom. Možná některé projevy ale takřka výhradně ty na veřejnosti, jimiž dnes proti sobě popuzují i ty tolerantní heterosexuály, jimž byli donedávna poměrně ukradení! V islámském světě je jich nepochybně více jak ony "4%", ovšem jsou často (ne)registrovanými partnery "z donucení", protože dobrá muslimská ŽENA MÁ tak velikou CENU, že si ji prostě nemohou dovolit. Ne žena nosí do manželství věno, ale muž!; a to takové a nedotknutelné, že kdyby zemřel, či připusťme, choť z nějakého důvodu zapudil, aby byla dostatečně zajištěna... ... a co má společného Islám s ženskou obřízkou, to už vůbec nechápu -- NAPROSTO NIC!!! Jen to, že ji ani muslimové nedokázali vymýtit, protože se nikdy neuchýlili k systematickému vyhlazování... Prostě místní zvyk tu byl v některých oblastech silnější a přetrval, ostatně i Křesťané převzali spousty pohanských obřadů, jen jim dali novou ideovou náplň, ale zde žádná islámská ideová naplň není, jen napříč vírami přetrvávající místní obyčej... Když totálně odbočím, mnohde na světě se pohoršují proč o Velikonocích u nás ženy bijeme, natož abychom jim mohli vysvětlit, že podstatné části z nich se to dokonce velice líbí...
Datum: 23. 03. 2014 10:15:28 Autor: Špelec Anton
Předmět: ETNOGRAFIE
Příspěvek Karla je velice poučný, ale marně hledám nějakou souvislost s militariemi,vojenstvím, válkou, obrannou politikou. Článek by se snad hodil do nějakého etnografického VEBU
Datum: 23. 03. 2014 21:01:25 Autor: Karel
Předmět: Etnograf, NE
Etnograf rozhodně nejsem, jen jsem reagoval na nějaké předchozí komenty, a k vojenským záležitostem jsem pro nabujení předchozího ani nedostal... :-))) Tak jen jednu tak trochu vojenskou maličkost, což jsou ony vyšší daně křesťanů v islámských státech, příkladně Osmanské říši, kde byla taková náboženská svoboda (a v zemích půlměsíce bylo od nepaměti rozhodně vždy více chrámů než mešit v EU :-), že se o tom Středoevropanům ani nesnilo. Ten vyšší polatek ?nevěřících? [v prorocké poslání Muhammada] byl mj. kompenzován tím, že na nemuslimy se nevztahovala "branná povinnost", čili si mohli hospodařit a obchodovat, bez ohledu na vojenské kampaně, pokud se teda zrovna naválčilo v jeho domovském kraji, pak to věru moc nešlo... Některé posty, jako třeba "ministerstva financí" byla vždy takřka výlučně v rukou Židů (jež středověk přežili právě díky asylu v islámských státech...) Ostatně rozklad Osmanské říše nezačal z pražádné náboženské nesnášenlivosti, ale proto, že nejací osvícenci přišli s tezí, že ?všichni si mají být rovni?. Teprve nová práva, ale s nimi i neoddělitelně spjaté povinnosti, jakož i do té doby neznámý nacionalismus, byly rozbuškou toho proč se např. Balkánu stal sud s prachem -- předtím třeba i Srbové rádi a dobrovolně bojovali za sultána, protože islámská správa byla liberálnější a tolerantnější, než nabízel nějaký Habsburg... SORRY
Datum: 25. 03. 2014 11:17:15 Autor: Andreas
Předmět: Karlovi
Nevím odkud pochází vaše znalosti, ale jeví se mi krapet akademické na úrovni druhého ročníku HTF :) Všechno má totiž více úhlů pohledu. To, že křestané platili vyšší daně a nemuseli sloužit se zbraní hlavně znamená, že nesměli! A také nesměli zbraně nosit! Tedy byli neustále vystaveni na milost a nemilost muslimům. Je potřeba si uvědomit že ikdyž existoval stát a nějaké právo, bezpečnost na ulici a hlavně při cestování byla tristní. Museli si tedy najímat na cesty ochranu a pod. Což samozřejmě komplikuje jak svobodu pohybu tak i podnikání kupecké a pod. Tedy já v tom žádnou výhodu nevidím. Stejně jako byli bezezbraní k pogromům které se také děly, když nastaly ekonomické či politické problémy. Byli to občani podřadné kategorie. Ostatně o tom jak to fakticky fungovalo pro křesťany třeba koncem 16.stol. doporučuji přečíst cestu do svaté země od Kryštova Haranta z Polžic a Bezdružic. Dnes nám islámisté rádi předkládají ústy svých učenců pohádkové verze historie plné jejich objevů a tolerance. (To že většina jejich učenců byli pomuslimštění či toelrovaní křestané jaksizapomínají dodat. - kolem středozemního moře to celé bylo od dob říma křestanské na synodě z ze sedmého století byla polovina biskupů z nevropy! Je to asi tak věrohodné jako vyprávění o výdobytcích socializmu z úst politruků SSSR. Tedy pokud je to tak prima učení v kterém se bezva žije a jeho principy vedou k blahobytu, tak jim to přejme a nechme je to aplikovat u nich ať nám to ukážou doma a nevyvážej to sem. Mě stačí to jak to tu máme dnes po našem, tak nám to odkázali naši dědové co muslimové rozhodně nebyli... Jaké to nese hospodářské výsledky oproti jejich světu asi vidíme dnes a denně. Tak ať si každý zústane u sebe doma. Muslimy tu nechci. Já k nim taky nelezu!
Datum: 25. 03. 2014 21:47:36 Autor: Karel
Předmět: Andreasovi
S klíčovým a nejzásasnějším s Vámi souhlasím, ač teoreticky "islamista", myslím si, že není důvod aby Arabové a další podobná etnika migrovala do Evropy, válčí-li se př. v Sýrii, mají spousty bratrských zemí, kde nebudou mít bariéru ani jazykovou, ani náboženskou... S čím s Vámi nesouhlasím je, že otázka islámských učenců, tak jak si stavíte! Muslimů bylo původně pár set, Arabové se počítali možná na tisíce, přesto dobyli podstatnou část Středomoří. To proč je nasnadě, většina obyvatel těchto oblastí v zásadě vnímala tyto hypotetické "dobyvatele" jako faktické OSVOBODITELE, snižovali daně, a jak už jsem psal, na svou dobu byla islámská správa všeobecně neuvěřitelně liberální. Nikdo nikdy nikoho nenutil přijmout novou víru, natož v jménu Alláhově šířit ji dále, a přeci se tak dělo, protože se tak dělo a "pravověrní" jistě měli své výhody, ale že by Křesťané nic nesměli je pohled těch, kteří to tak chtěli vnímat. Antialkorán samozřejmě znám, atd., ale to je zcela cílená propagandistická věc, kdy JE JEN JEDNA PRAVDA, ale každý si jí vyloží tak jak chce... Ale to bychom zabředávali kam nechci. Že by křesťané nemohli držet zbraňě je diskutabilní, jak kdy a jak kde, ale obecně zakaz neexistoval -- pokud je však obraceli proti "veřejnému pořádku", pak by jim je vzali v každé době a v každé společnosti a to i v islámské zemi muslimům. Vemte si př. bitvu u Nikopole, tam možná třetinu, ne-li polovinu osmanského vojska tvořili pravoslavní křesťané!!! Ale to je fuck, jen nechápu přítele Leona, proč sem pouští takové konfliktní témata a co chtějí "antiislamisté" dosáhnout slovy, jakože KAŽDY MUSLIM JE TERORISTA?!? Muslimů je zhruba kolem miliardy, je to snad výzva k jejich preventivnímu pobití, a ve jménu čeho! Nesmyslné expanze "západních hodnot"? Jeden pošahanej šáh to zkusil a ženy, které by nikdy ani nenapadlo halit více, než považovaly pro sebe za příjemné a mravné, se začaly halit od hlavy až k patě, a když si usmyslel, že je "odstrojí" násilím, tak vyvolal takovou bouři, že přišel o vše i s pavím trůnem... Ale to je všechno moc zkratkovité a na tomto fóru naprosto zbytečné...
Datum: 16. 04. 2014 16:23:48 Autor: A.S. Pergill
Předmět: Karlovi
Mohamed si vzal Aišu šestiletou a od začátku s ní provozoval nekoitální sexuální praktiky. V jejích devíti vyhlásil, že s ní bude mít vaginální sex. Vzbudilo to takové rozhořčení, že musel narychlo spytlíkovat nějaké verše do koránu, že těch 6 let je OK. IMHO je to i důkaz, že celý Korán není dílem duševní choroby, ale vědomého podvodu. Existuje hadith, podle něhož Aiša následující ráno prala ze svých šatů svou krev a Prorokovo sperma. Je to tedy něco naprosto jiného, než dynastické sňatky v Evropě, které bývaly "naplněny" až po dosažení pohlavní zralosti manželů (byť občas ve věku z hlediska našich, lidskou biologii popírajících, zákonů ještě nezletilém).
Datum: 16. 04. 2014 19:52:30 Autor: Karel
Předmět: A.S.Pergill
Kdybych si myslel, že toto je web pro tuto [pokračující] disputaci, tak bych se musel zeptat, o jaké hádíthy jde a kde jste se s nimi seznámil (pravda existují jich tisíce, ne-li nepřehledné desetisíce, jde o tradované bajky, přičemž autenticita většiny je přinejmenším sporná a sestavovali "je" jak jeho příznivci, tak i nepřátelé a těm se hodí každá pomluva!), zejména pak o které konkrétní verše z Koránu jde - tam by to bylo jednoznačné a velice snadné dohledat - já o ničem takovém nevím, ale mohlo mi to jistě uniknout... NIKDO NIC JISTÉHO NEVÍ, ostatně, víte vůbec vy, že Muhammad žádný Korán nesepsal, tedy mohl pytlíkovat, max. nějaké "vidění" -- ale, že by mu to takhle účelově sežrali, zvrhlíkovi jednomu, tomu snad ani vy nevěříte... -- no i kdyby to byla pravda, tak alespoň nezabíjel nevinné "kolemjdoucí", za to že mu neuhnuli z cesty, jak praví o jiném prorokovi jisté apokryfní, leč do evangélií nepřijaté, texty...
Datum: 17. 04. 2014 18:52:00 Autor: Misustov
Předmět: muslumanství
Pánové, jsem přesvědčen, že zde se máme bavit o militariích a ne o ideologii, je to až nevkusné
Datum: 17. 04. 2014 20:29:18 Autor: Karel
Předmět: Jsem pro!!!
... jen toto bude mé poslední k tomuto tématu!!! A je tam mj. i zmínka o bitvě u Badru... :-))) ?http://liberalnimuslimove.blog.cz/0701/vek-aisi-v-dobe-zasnoubeni-a-snatku-s-prorokem-muhammadem? HOWK
Datum: 21. 08. 2014 14:07:06 Autor: Mira
Předmět: Autorem není Tanay!!!
Ověřte si fakta, než něco převezmete... Emanuel Tanay není autorem tohoto článku! http://www.truthorfiction.com/rumors/t/Tanay-Merek-German-Islam.htm#.U_XyuvkvjZE Skutečným autorem je Paul Marek: http://www.israelnationalnews.com/Articles/Article.aspx/6996#.U_XzhfkvjZE
Datum: 21. 08. 2014 14:07:10 Autor: Mira
Předmět: Autorem není Tanay!!!
Ověřte si fakta, než něco převezmete... Emanuel Tanay není autorem tohoto článku! http://www.truthorfiction.com/rumors/t/Tanay-Merek-German-Islam.htm#.U_XyuvkvjZE Skutečným autorem je Paul Marek: http://www.israelnationalnews.com/Articles/Article.aspx/6996#.U_XzhfkvjZE
Datum: 09. 10. 2014 17:13:07 Autor: Daniel
Předmět: ad ombudsmanka
A co postavit mešitu na Hradčanech, paní Šabatová? Ombudsmanka Šabatová se veřejně zastala dívek, kterým škola v Praze zakázala nosit hidžáb. Zákaz je prý diskriminační, protože podle ní je muslimský šátek projevem náboženství navenek. Je s podivem, že ochránkyně lidských práv, která vehementně hájí muslimské šátky, adopci dětí homosexuály, či přístup zdravotních pojišťoven k datům rodinných příslušníků, stejně usilovně nevystupuje na obranu důchodců, připoutávaných k lůžkům, hladovějících a okrádaných v některých rádoby pečovatelských domech. Ombudsman je ochránce lidských práv, jeho posláním je tato práva hájit. Pokud ale diktuje školám, co smí či nesmí mít jejich žáci na hlavě, pokud lobbuje za soukromé pojišťovny, pak podle mého paní Šabatová lidská práva nehájí, ale zcela nemístně do nich zasahuje se snahou je omezovat. V případě zákazu hidžábu šlo o muslimky ze Somálska a Afghánistánu a podle Šabatové je škola diskriminovala, protože prý nerespektovala jejich náboženství a zvyky jejich země. Fajn. Zkuste vyrazit s manželkou třeba do Dubaje a vzít ji za ruku na ulici, nebo dokonce políbit, jak je naší běžnou zvyklostí. Skončíte ve vězení. Pokud nebudete sezdáni a budete mít na hotelovém pokoji sex, může být partnerka obviněna ze smilstva. Pokud by se to stalo ne v Dubaji, ale třeba v tom Somálsku, nebo Afghánistánu, hrozilo by jí zřejmě ukamenování. Tak vypadá respekt arabského světa k našemu náboženství a zvyklostem. Přitom oni požadují, abychom my respektovali je. Paní Šabatové při jejím boji za práva muslimek prezentovat veřejně jejich náboženství nedošla zásadní věc. Muslimky mimo jiné nesmí na ulici bez doprovodu muže, nesmí se cizího muže jakkoli dotknout, nesmí jej vidět nahého, nesmí být s cizím mužem o samotě. Inu, jak s těmito nekompromisními pravidly jejich náboženství chtějí vykonávat praxi zdravotních sester a učit se jí? Takže, ten jejich pokřik o údajném porušování jejich práv zní velmi účelově a paní ombudsmanka ve svém boji za lidská práva muslimek očividně sedla na lep. Což svědčí o její neprofesionalitě. Nač je nám tedy ombudsman, který je laikem a hájí nábožernství, které ani nezná? Evropa se otevřela imigraci všem, tedy i muslimům. Začalo to prosbami o azyl, o práci a končí to požadavky na stavbu mešit, nošení hidžábu a burek, vypalováním obchodů a domů jako ve Francii, či vraždami jako v Anglii a jinde. Přistěhovalci z ?arabského světa? v Evropě skupují nemovitosti, staví mešity a tak ji nenápadně osidlují, aby později, v rámci ?hájení? svého území , majetku a ?práv? vyhlásili okolí ?svatou válku?? Lidé z nearabského světa, kteří respektují a neporušují práva muslimů na jejich území, jsou unášeni s požadavky výkupného, zabíjeni bombami a podřezáváni. Je otázkou času, kdy se to s naším dosavadním přístupem, pseudobojem za lidská práva a stávající imigrační politikou, začne dít u nás. V Norsku údajně čtyři muslimové znásilnili dvanáctiletou dívku a dostali za to jen pokutu a trest veřejně prospěšných prací. Zřejmě proto, že s ohledem na jejich ?náboženství?, kdy je u nich takové jednání s ženami běžné, by byl tvrdší trest diskriminační a potlačoval by jejich práva. Se stávajícím přístupem za chvíli může ombudsmanka orodovat za postavení mešity na Hradčanech., protože dramaticky naroste počet ?Čechů? s muslimskou vírou, jejichž práva bude nutno hájit. Uvítal bych, kdyby ombudsmanka Šabatová hájila lidská práva občanů této republiky, místo obhajování práv muslimů. Přehmaty a vlastní laickostí jí zastávaný úřad degraduje a posouvá jej do role zbytečnosti.
Datum: 21. 02. 2016 12:52:37 Autor: Daniel
Předmět: Upozornění na článek
Toto je naprosto přesná analýza islamismu a současné situace Evropy. Doporučuji šířit: http://neviditelnypes.lidovky.cz/svet-islam-je-fasisticka-ideologie-d59-/p_zahranici.aspx?c=A160216_221715_p_zahranici_wag Uveřejněno in Neviditelný pes 18. 2. 2016 pod názvem Islám je fašistická ideologie.
Datum: 05. 08. 2018 20:11:09 Autor: Daniel
Předmět: Podobný materiál - doporučuji šířit:
http://www.meras.cz/2017/04/giovanni-sartori.html
Datum: 06. 08. 2018 12:03:03 Autor: Mirek
Předmět: Šermování Nobelovkou
Tak jsem si přečetl napsané a opravdu mě pobavilo jak se zde šermuje nobelovkou při vyzdvihování vyjímečnosti židů. Píšu židů, protože ani oni sami nemají jasno, zda existují jako národ židovský, izraelský, nebo jako mezinárodní náboženská skupina. Ale zpět k těm nobelovkám. Jsou opravdu na takové vypovídací úrovni? Já třeba nevím, kdo dostal nobelovku za vynález nuly, za postavení Tadž Mahal, Ankor Vat, Avicena- Abú ?Alí al??usajn ibn ?Abd Alláh ibn Al-Hasan ibn Ali ibn Síná ?
Datum: 11. 08. 2018 12:58:25 Autor: Jura
Předmět: Šermování Nobelovkou
Pane Mirku zkuzte sipřečíst článek na:http://neviditelnypes.lidovky.cz/izrael-nejlepsi-odpoved-0wo-/p_zahranici.aspx?c=A180809_202604_p_zahranici_wag Kolik arabůdostaloNobelovu cenu,když nepočítám soudruha Arafata.
Datum: 12. 08. 2018 12:23:54 Autor: Mirek
Předmět: Jura
Souvislost s Nobelovou cenou mi nějak uniká. Bohužel.
Datum: 24. 08. 2018 15:23:05 Autor: Andreas
Předmět: Nobelovky
Muhehe, vykašlal bych se na počítání nobelovek, dneska už jí dají kdekomu, tedy i na soudruhy muslimy se časem dostane v patřičně vyvýženém množství. Hlavní je vědět, že ti tzv. muslimští učenci ze starých časů, nejsou arabové z poloostrova, ale stále dokola Peršan, Egypťan a sem tam pomuslimštěnej žid :) Tedy jidé z kultur co se na vysokou úroveň vyvinuly před svou islamizací, a po které spíše postupně jejich kvality zanikají páč k čemu je věda když máme na vše vodpověď v tom koránu, ne?
Datum: 28. 08. 2018 13:37:24 Autor: Mirek
Předmět: Chápání přínosu Arabů
Problém je ve stavu, kdy dnes lidé nechápou přínos Arabů v minulosti v "ranku" rozvoje vědění našeho západního civilizačního okruhu. Arabové sehráli roli jakési dálnice pro přenos vědomostí z z východu na západ. A to díky jimi vytvořenému státnímu útvaru - kalifátu-. Jeho vytvořením zvýšili počet styčných bodů, ploch, mezi civilizacemi. Vědomosti nezůstaly zablokované na Balkáně, nebo v tradičních obchodních centrech jako byly Benátky, Janov. Vědění a um starého Říma byly v té době spolehlivě překryty, ztraceny, dobyvateli Říma a nástupem nové monoteistického náboženství. Tradiční pozemní cesta pro výměnu informací, zde mám na mysli Balkánský poloostrov, byla přerušena taktéž nájezdníky , Bulhary.
Datum: 30. 08. 2018 11:58:34 Autor: Daniel
Předmět: pro Mirka
"Zlatý věk islámu", kulturní a vědecký (cca 8.-12. století) se zhroutil pod náporem bigotnosti imámů a soudců a jejich tažení za "čistotu víry". Zkoumání přírodních zákonů nahrazuje podřízení všeho principu neomezené Boží vůle. Islámská mysl se pasivně a pokorně odevzdává osudu, vůli imámů, strachu z přísných a krutých zákonů a nenávisti k jinověrcům. Tak se zabíjí civilizace. (Volně podle B. Kurase.)
Datum: 20. 09. 2018 12:00:24 Autor: A.S. Pergill
Předmět: Pár bodů
1. Islám do diskuse na militaria zcela jistě patří, a to proto, že A - pravděpodobně se s muslimy střetneme ve světové válce B - schopnost vymozkovat své příznivce do naprosto nelidského stavu, umožňujícího záměrně sebevražedné akce, je přinejmenším taktickým, ne-li strategickým vojenským faktorem (IMHO kdyby měli Japonci kamikadze už v bitvě u Midway, tak by ji pravděpodobně vyhráli, nebo by alespoň skončila "plichtou") 2. K tomu věku Aiši: Když se v Íránu dostal k moci Chomejní, jedna z prvních věcí byla, že se oděckoval s devítkou (právě s odkazem na Mohamedův sňatek s Aišou). A jeho nástupce udělal to samé. Kdyby to bylo něco "neislámského", jak lžou "liberální muslimové", tak by v té zločinecké smečce s morálkou hejna žraloků nemohli obstát. 3. "Zlatý věk islámu" znamená zpřístupnění části předislámských děl a jejich záchranu tím, že se jejich opisy dostaly do Evropy. Faktem ovšem je, že na každé takto zachráněné dílo připadá kolem deseti děl nevratně zlikvidovaných, která by se nám pravděpodobně zachovala, pokud by islám neexistoval. 4. Ti nobelisté se až na naprosté výjimky a v neexaktních oborech (literatura, mír) uplatnili jen díky svému zakomponování do evropské civilizace, bez ohledu na to, zda šlo o Židy nebo muslimy.
Datum: 20. 09. 2018 17:22:23 Autor: Daniel
Předmět: Pro Pergilla
Stručné, výstižné, podepisuji.
Datum: 22. 09. 2018 14:54:56 Autor: KarelB.
Předmět: Proč se nepoučit s historie
Proč se nepoučit s historie: Arabský pokus o rozšíření ?Domu islámu? (Dár al-Islám) do Evropy přes Pyrenejský poloostrov ztroskotal 25. října 732 prohranou bitvou u jihofrancouzského Tours. Po ní následovalo už jen vyklízení dobytých území a roku 1492 konečný odchod z evropského kontinentu. Po Arabech převzali nevděčný úkol islamizace Evropy nejprve seldžučtí, posléze osmanští Turci. Začali tím, že si jaksi mimochodem podrobili své arabské učitele, načež ovládli celou byzantskou Malou Asii, roku 1354 překročili Dardanely a vstoupili na evropský kontinent, pro změnu přes polostrov Balkánský. Roku 1389 porazili na Kosově poli Srby, roku 1444 rozdrtili u Varny vojsko křížové výpravy vedené uherským králem Vladislavem III. (v bitvě padl) a roku 1453 dobytím Konstantinopole (Cařihradu) definitivně zničili křesťanskou Byzantskou říši.. Dne 14. července 1683 oblehla sídelní město habsburské monarchie turecká armáda, vedená velkovezírem Kara Mustafou a posílená pomocnými oddíly (křesťanského) sedmihradského vévody Michala I. Apaffyho na téměř 200 tisíc mužů. Další turecký spojenec, (křesťanský) uherský král Imre Thököly mezitím na slovenském území zaměstnával rakouskou polní armádu vévody Karla Lotrinského svými pokusy o dobytí Bratislavy. V případě, že by se Vídeň bránila evropské armádě, byla by pravděpodobně v tomto okamžiku kapitulovala. Podle pravidel tehdejšího válečnictví bývali totiž obránci po vytvoření průlomu v hradbách vyzváni ke kapitulaci, protože další boj byl většinou již jen zbytečným prodlužováním vzájemného zabíjení. Vzhledem k tomu, že Kara Mustafa slíbil (v tomto případě poněkud kontraproduktivně) Vídeňanům vyvraždění jaksi předem, neměli vlastně o čem uvažovat a nezbývalo jim nic jiného, než bojovat dál. Vzájemné zabíjení tedy pokračovalo.Historicky znamenala porážka před Vídní pro Turky totéž, co porážka u Toursu pro Araby - konec islámského dobývání Evropy a začátek boje o udržení dobytých území. Zatímco však Arabové byli z evropského kontinentu vyhnáni úplně, Turci si dodnes jako výsledek svého džihádu v Evropě udrželi alespoň Konstantinopol (Istanbul) s přilehlým okolím...(viz:valka.cz-Druhé obležení Vídně Turky (červenec-září 1683) Myslím si,že ani teď pokud by islámiste napadli Evropu,by evropanům,nezbývalo nic jinéh než se zachovat tak jako se zachovala Vídeň v roce 1683.
Datum: 24. 09. 2018 09:30:20 Autor: Misustov
Předmět: Karel B.
Velmi pěkná studie.
Datum: 09. 10. 2018 23:03:10 Autor: Daniel
Předmět: Vídeň nechce památník polského krále, jenž ji zachránil
Viz zde: *** https://zpravy.idnes.cz/rakousko-polsko-turecko-historie-valka-viden-fok-/zahranicni.aspx?c=A180827_150631_zahranicni_luka *** Vítězství "politické korektnosti" nad zdravým rozum. Snad budou Poláci protestovat?!
Datum: 29. 04. 2019 11:27:30 Autor: Daniel
Předmět: Luděk Frýbort, jako vždy výstižně, zde:
http://neviditelnypes.lidovky.cz/svet-patalie-s-islamem-06s-/p_zahranici.aspx?c=A190428_163451_p_zahranici_wag
Datum: 29. 04. 2019 13:20:25 Autor: QF17
Předmět: Proč ČT má reportáže jen o Rusku a Číně?
Podstatné problémy máme uvnitř Unie a přesto ČT stále kritizuje Rusko a Čínu. Musím Soukupovi zatleskat ve stoje za jeho aktivní Barrandov! To žádná Česká televize (1,2,24 atd.)nikdy neodvysílá a že si ji platíme! https://www.barrandov.tv/video/152640-duel-jaromira-soukupa-special-25-4-2019?fbclid=IwAR3ac2NOUQaLJFGVwYxhk-GjCFiV9q6kLiiKpfh5qQOKNHtbyA87QriIiDQ
Přidat komentář

 





Vyhledávání

Foto týdne

Výročí: 11. 11. 1918 konec Velké války. Snímek z compiègneského lesa po dosažení dohody o příměří. Foch je druhý zprava. Dolní řada zleva doprava: Admirál George Hope, generál Maxime Weygand, admirál Rosslyn Wemyss, generál Ferdinand Foch, kapitán Jack Marriott. Prostřední řada: Generál Pierre Desticker (vlevo), kapitán de Mierry (vpravo). Horní řada: M: Velitel Riedinger (vlevo), důstojník-tlumočník Laperche (vpravo).

Výročí: 11. 11. 1918 konec Velké války. Snímek z compiègneského lesa po dosažení dohody o příměří. Foch je druhý zprava. Dolní řada zleva doprava: Admirál George Hope, generál Maxime Weygand, admirál Rosslyn Wemyss, generál Ferdinand Foch, kapitán Jack Marriott. Prostřední řada: Generál Pierre Desticker (vlevo), kapitán de Mierry (vpravo). Horní řada: M: Velitel Riedinger (vlevo), důstojník-tlumočník Laperche (vpravo).


Recenze týdne

Co jsem prožil

Nejnovější vydání oblíbených pamětí.