logo-militaria.jpg, 41 kB
logo-militaria-2.gif, 9 kB

Tématický server
z oboru vojenství

logo-elka-press.gif, 3 kB

S komunisty se nemluví

Podepiště na internetové stránce http://www.skomunistysenemluvi.cz/index.php

Provolání občanů adresované presidentu republiky, předsedovi Poslanecké sněmovny PČR, předsedovi Senátu PRČ, vládě ČR, předsedům a poslaneckým a senátorským klubům České sociální demokracie, KDU-ČSL, Unie svobody-DEU, Občanské demokratické strany. S rostoucím znepokojením sledujeme lehkost a bezstarostnost, s jakou je v posledních měsících ve veřejném životě - na politické scéně, ve veřejnoprávních i soukromých médiích -přijímána a představována komunistická strana. Toto po všech stránkách neblahé počínání zatím vyvrcholilo přizváním komunistů na jednání o našem přístupu k Evropské unii na zámku v Lánech, které inicioval president republiky a bez protestu se jej zúčastnily všechny demokratické parlamentní strany. Připomínáme zdánlivě samozřejmý fakt, že svobodné volby jsou pouhým předpokladem demokracie - politickým nástrojem, který nevypovídá nic o kvalitě demokracie, stejně jako neospravedlňuje politické subjekty, které se volebního klání účastní. I kdyby se pro komunistickou stranu vyslovilo 99,5% voličů, jako tomu bývalo za komunistického režimu, nestala by se z posttotalitní KSČM méně extremistická strana. Připomínáme české veřejnosti a její politické representaci, že legitimita svobodné a nezávislé České republiky, jejích demokratických institucí, celého našeho polistopadového vývoje vychází ze zavržení zločinného a protiprávního komunistického režimu, jak o tom mluví zákon. KSČM je dědička komunistické totality, hrdě se k této minulosti hlásí, ústy svých předáků bagatelisuje brutalitu 50. let a obhajuje komunistické zločince. Vyzýváme demokratickou politickou representaci, aby nezpochybňovala postavení KSČM mezi ostatními extremistickými politickými proudy na okraji společnosti. Nejednejte s extremisty o charakteru a budoucnosti této země! Praha, 9.června 2003

 
Datum: 06. 01. 2005 22:55:18 Autor: uteri
Předmět: demokracie
Autor evidentne popira ustavu ceske republiky ze nikdo nesmi byt potlacovan za sve politicke nabozenske nebo jine vyznani. Jsem velice potesen ze je v ramci demokracie mozno nevzat na vedomi vuli 18% naroda. Z clanku vypliva ze autor je spokojen se svymi zivotnimi podminkamy a ze mu nevadi 11% nezamestnanost (navzdory zmenene metodice statistickeho uradu) taktez mu nevadi zdrazovani ani odchod do duchudu v 65 letech v penzijnich relacich 6800,-. T toho plyne ze autor je velmi jednoduse ovlivnitelny medialnimi prostredky jejichz slovo bere jako slovo bozi. Taktez mu nedochazi, ze tato zemne ktera byla v roce 1945 znicena od nemcu, vybombardovana od americanu a anglicanu a vybavena dostatecne silnou patou kolonou (v dnesni dobe nadavame na 50 leta ale uz si nedokazeme predstavit jak to tu vypadalo s werwolfy a podobnymi skupinamy provadejicimi brutalni teroristickou valku na uzemi cssr) se behem 40 let devastace stala bohatou oddluzenou zemi (zaplatila vsechny dluhy k zapadnim mocnostem, zaplatila nemcum refundace za odsun - dnes se to nepripomina, zaplatila refundace za znarodneni stylem vystehujeme te do novyho bytu a slusne ti zaplatime a vyrovnala se se zabavenim cirkevniho majetku tak ze se od te doby starala o tento majetek a prijala cirkevni zastupce jako statni zamestnance s vyhodamy typu duchod - to tom se dnes takym moc nemluvi), ktera byla alsespon v zemedelstvi a ve vyzkumu na svetove urovni - o tom dnes take neni moderni mluvit. podtrzeno secteno autor podlehl polistopadove propagande a po zlodejich opakuje chytte zlodeje
Datum: 19. 01. 2005 23:28:16 Autor: inženýr
Předmět: Re: demokracie TO uterý
BLBE !!!!!! Rozhodně nelze říci ,že by ČSSR byla na světové úrovni se zemědělstvím. JZD byl více méně nefuknční ,respektive špatně fungující systém. Z hospodaření Jednotných zemědělských družstev se mnohé pozemky vzpamatovávají dodnes. Polní makro a mikrokultury se jenom pomalu obnovují. Přes masívní a přesto nedostatečné použití těžké mechanizace se výnosy z hektaru pohybovaly často pod úrovní hodnot z první republiky. Zato přirozená rovnováha krajiny byla nešetrným zaváděním "nových sovětských metod" silně porušena. Navíc efektivita těchto rolnických družstev odpovídala politice plné zaměstnanosti. Mnohé krachující molochy jsou toho příkladem ještě dnes. Proč svěřit práci na urcitém úseku (například mzdová účtárna,obsluha sila, atd.)dvoum třem lidem ,když jich tam může "dělat že dělá" dvacet . Na poli mezitím chybí ta síla ,která klimbe nohama v kanceláři. Produkty socialistického zemědělství byly jen velmi špatně prodejné na západních trzích. To však nevadilo. To co se vypěstovalo stejně nestačilo pro pokrytí běžných potřeb obyvatelstva. Přebytky ,pokud existovaly ,byly vyvezeny za simbolickou cenu do SSSR popř. do dalších zemí RVHP v rámci socialistické pomoci. Průmyslové výrobky nebyly schopny konkurovat svým jmenovcům ze západu. A tak bych mohl pokračovat dál. Se všemi těmito jevy jsem se bohužel setkal osobně a nutno říci,že špatné návyky z dob komunismu mnohde přetrvaly dodnes.
Datum: 07. 02. 2005 21:49:17 Autor: doktor
Předmět: Inženýrovi
Také leccos pamatuji. I to, že prý nejsme schopni vyrobit poživatelné potraviny a pod. - dokud to nezačali ve velkém nakupovat Němci a Rakušani. Že mnohé z toho, co píšete, je pravda, nelze popírat. Popírat ale nelze především typicky inženýské klapky na očích. A oslovení BLBE? - zcela charakteristické pro ubohost celého komentáře, není-liž pravda?
Datum: 20. 04. 2005 18:39:24 Autor: ben
Předmět: Re -s komunisty se nemluví
Vaše a nejen vaše spory o komunismu a komunistech mě snad přinutí, abych se na stará kolena učil, co to je marxismus a leninismus- celý život jsem se tomu systematicky vyhýbal. Mám dojem ,že vítěz jakékoli revoluce se nezamýšlí nad tím, co bylo před revolucí špatně a co dobře, ale mstí se a ničí všechno. Tak vlastně připravuje návrat toho, co porazil. Mně je nejbližší názor Čapka, že komunismus je buď pro příliš dobré nebo příliš špatné lidi. Šablona autora původního článku nekomunista= dobrý člověk a komunista= zločinec se mi nezdá. Omlouvat vlastní chyby a zločiny nebezpečím komunismu se mi taky už přejedlo. Zatím se mějte. Ben
Datum: 19. 02. 2019 15:30:59 Autor: Musa
Předmět: Leather Straps
BEST LEATHER STRAPS OFFER HI, SEE THE ATTACHED LEATHER STRAPS SAMPLE PHOTOS. WE CAN PROVIDE YOU THESE STRAPS WITH GOOD QUALITY. PLACE THE LARGE ORDERS FOR THESE STRAPS. WAITING FOR YOUR SWIFT REPLY. THANKS LS-1 Double Buckle with Embossed on Leather @ 1.75 Euro Quantity=5000 to 10,000 Pcs LS-2 Double Buckle Plain Leather @ 1.50 Euro Quantity=5000 to 10,000 Pcs LS-3 Single Buckle Plain Leather @ 1.50 Euro Quantity=5000 to 10,000 Pcs With Best Regards. Musa Baig Apparels? W - www.baigapparels.com E- sales@baigapparels.com C - 0092-300-9696009
Datum: 24. 02. 2019 11:18:44 Autor: QF17
Předmět: Souhlasím s legitimitou KSČM
O co zase jde? Zakazovat či přikazovat občanům co je legitimní a co ne? To už tady bylo! Už za první republiky, za okupace Německem, v roce 1945 po návratu samozvaného prezidenta Beneše, po volbách 1948 a po taškařici listopadové v roce 1989. Dnes tj. rok 2019 vládne cenzura, občané jsou lživě informováni nejen zprávami v tisku, ale i ve veřejnoprávní televizi ČT, kterou musíme platit.
Datum: 27. 02. 2019 13:25:26 Autor: Karel B.
Předmět: Jaký komunismus máte na mysli..
QF17,Komunismus je diktatura a komunisti jsou stoupenci této diktatury. Nejsou komunisté dřívější a nynější, jsou stále stejní. A protože komunismus byl zákonem uznán za zločinný systém, mělo by se s nimi zacházet jako se zločinci. Proto také v Německu nemá žádný prostor propagace fašismu a nacismu, účast na politice sdružených nacistů v jedné straně, atd. No a čeho se bojím je to,že dnes hodně lidí tvrdí a argumentují tím,že to za komunistů bylo všechno podle tehdejšího práva,jen se bojím,že přijdou jiní a budou tvrdit ...tak nacisté tyto nezákonnosti dělali také podle tehdejšího platného práva.A to je to co se mi na tom všem nelíbí.To vše nic více.U mnoha lidí mě vadí jejich vidění světa."Včerejšek je minulostí,zítřek neexistuje,důležitý je dnešek".
Datum: 27. 02. 2019 20:50:43 Autor: Horst Wesel
Předmět: co tady mudrujete
Musa vám tady nabízí příslušenství ke koženému zboží.
Datum: 07. 03. 2019 15:59:14 Autor: QF17
Předmět: Co je větší zlo ....
Před skoro 30ti lety nadávali občané v ČSSR na socialismus a chtěli poznat ten "hodný" kapitalismus. Dnes občané postiženi kapitalismem vzpomínají na socialismus. Co vlastně v současné době můžeme? Karel Kryl se vrátil v roce 1989 zpět do vlasti a doufal, že nabytá svoboda již nikdy nebude ztracená, Československo bude opět suveréní stát, nebude žádná diktatura politiků, ekonomicky opět budeme na Evropské špičce, nově zvolení Čeští politici budou hájit zájmy státu a již nikdy nebude cenzura. Stal se pravý opak, opět ryjeme držkou v zemi (Karle Kryle), která nám už ani nepatří, stejně jako vodovody či MB Škoda. Karel Kryl plnil sály kde koncertoval a jeho písně hrálo každé rádio, ale nastal zlom. V písni "Demokracie" kritizoval stav po roce 1990, kokta Havel se stal prezidentem a se svojí partou včetně huhni Schwarzeberga začala privátní privatizace tzv. malá domů. Ač kritizuji "Eduarda" Beneše skoro za vše co provedl i neprovedl, jeho zákony schválené jako tzv. Dekrety, měli zamezit všem co se podíleli na spolupráci a kolaboranství s nacismem k navrácení majetku. Václav Havel jako první překonal tyto zákony a obohatil svoji rodinu o "mrzkou" miliardu korun, v patách mu byl i zmíněný Schwarzenberg a další Chartisti 77. Od roku 1993 se přestala skoro všechny radia vyhrávat písně Karla Kryla. Nevím, co je pojmenováno po písničkáři, básníkovi a velkým vizionáři Karlu Krylovi, ale po zloději a spolupracovnikovi s STB, třeba mezinárodní letiště na Ruzyni.
Datum: 20. 03. 2019 18:24:22 Autor: Karel B.
Předmět: Tak se ptám co je větší zlo..
QF17 napsal jste:cituji?Před skoro 30ti lety nadávali občané v ČSSR na socialismus a chtěli poznat ten "hodný" kapitalismus. Dnes občané postiženi kapitalismem vzpomínají na socialismus. Co vlastně v současné době můžeme??Nějak jste zapoměl při vychvalování socialismu před rokem 1989 zmínit rok 1953,kdy komunisté (měnovou reformou) obrali celý národ včetně dělnické třídy o veškeré úspory.A co mohli dělat lidé? Když dělníci vyšli do ulic,tak vedení KSČ-která o osobě prohlašovala,že je předvoj dělnické třídy proti nim poslala lidové milice a vojsko.Také se Vás ptám,pokud Vám vadí EU,že Vás omezuje,tak proč Vám proboha před rokem 1989 nevadilo,že v ústavě byla zakotvena vedoucí úloha KSČ a byla stoprocentně uplatňovaná.To Vám nevadilo,že KSČ-její výbory:ústřední,krajské,okresní,místní,závodní organizace,kádrová oddělení,uliční výbory,domovní důvěrníci-rozhodovaly životě všech občanů,včetně Vašeho?To Vám nevadilo,že funkcionáři a členové KSČ rozhodovali o tom,jakou práci smíme dělat,jaký bude náš plat,kde budeme bydlet,do jaké školy budou chodit naše děti,kam smíme cestovat,jaké knihy smíme číst,jaké vidět filmy a o dalších životních aktivitách?To byla ta vedoucí úloha KSČ,ovládat a určovat směry života všech občanů,a těžce jsme ji v každodenním životě pociťovali.A to Vám dělá i EU??? QF17,K.Kryl je po smrti 26.roků,zkuste se zeptat nějakého čtyřicátnika kdo to byl K.Kryl?Co Vám asi odpoví?K.Kryl nikdy neprosazoval,abychom nevstupovali do EU. K.Schwarzenberkovi jen tolik otec ani jeho strýc s Němci nekolaborovali? strýc ostatně seděl v Dachau v koncentračním táboře. Gestapo zkonfiikovalo Schwarzenberkům dokonce i jejich pražský byt. Odtud se museli vystěhovat, aby si jej zabral právě šéf pražského gestapa. Tolik k historické pravdě. Je mi jasné, že lidi naplněné předsudky nepřesvědčím, to ale ani nemám v úmyslu. Jde mi jen o to, aby měli možnost dozvědět se pravdu ? kdo ji slyšet nechce, tomu opravdu nepomůžu.
Datum: 22. 03. 2019 10:23:18 Autor: misustov
Předmět: QF17
Můj nepříteli, můžeš tlumočit tvému oponentovi moudro Tomáše Krystlíka? - Tomáš Krystlík : ?Z praxe mně byli vždy podezřelí lidé (Češi), kteří byli halasní a primitivní antikomunisté. Vždy vyšlo na povrch, že něco ze své minulosti maskovali?.
Datum: 22. 03. 2019 13:02:16 Autor: QF17
Předmět: Nejdříve o "knížeti"
Rodiče Karla Schwarzenberga (*1937) měli svatbu 30.06.1934 v Praze v kostele sv. Mikuláše. Novomanželé byli: KARL Friedrich Maria Joseph Johann von Nepomuk Cyrill Method kníže ze Schwarzenbergu (Čimelice 05.07.1911 - Wien 09.04.1986) a Antonie Leontine Amelie Marie princezna z Fürstenbergu (Brusel 12.01.1905 - Wien 24.12.1988). Svědky ze strany ženicha byli Ludvík II. kníže Monacký a Maximilian Egon kníže z Fürstenbergu (Lány 13.10.1863 - Heiligenberg 11.08.1941), člen NSDAP a SA od roku 1933, od roku 1938 SA-Standartenführer. Jeho fotografie k jeho sedmdesátinám (13.10.1933) v uniformě s hákovým křížem na rukávové pásce z roku 1933 se nachází v SOA Litoměřice. V listopadu 1933, po setkání s Hitlerem, byl velmi nadšený. Zdroj Petr Stehlík
Datum: 22. 03. 2019 15:08:49 Autor: QF17
Předmět: Lex Schwarzenberg
A ptám se pane Karle, jak je možné, že Karel Mena Mekta Schwarzenberg lehce překonal zákon Lex Schwarzenberg a přímá dědička dcera Adolfa Schwarzenberga hraběnka Alžběta Petzold-Schwarzenberg stále čeká na restituce? Není to tím, že vedl jednání s estebáky u Venci Flašky Havla na hradě?
Datum: 24. 03. 2019 16:27:52 Autor: Karel B
Předmět: A nebylo vše náhodou jinak?
QF17,myslím si,že jste velký vypravěč,který často neví,kde končí pravda a začíná pohádka. Takže od znova: Karel VI. Schwarzenberg (německy Karl Friedrich Maria Joseph Johann von Nepomuk Cyrill Method Fürst zu Schwarzenberg) z orlické větve , nar.5. července 1911 Čimelice ? 9. dubna 1986 Vídeň) byl český spisovatel a významný heraldik. Za druhé světové války bojoval proti nacismu, avšak po nástupu komunistického režimu v únoru 1948 odešel z republiky do exilu. Dodejme, že byl iniciátorem známého prohlášení loality české historické šlechty prezidentu Benešovi v mnichovských dnech r. 1938. Podobně to bylo s jeho bratrem Františkem, který se s německou útočnou puškou Sturmgewehr 44 účastnil Pražského povstání. Přes tyto zásluhy a silné vlastenecké cítění, které bylo v rodině tradicí, byl majetek primogenitury konfiskován. K té tradici můžeme ještě uvést, že k významným českým vlastencům patřili i prapraděd současného prezidentského kandidáta - Karel III. Schwarzenberg a jeho syn Karel IV. Schwarzenberg. Karel III. patřil společně s Františkem Ladislavem Riegrem a hrabětem Lvem Thunem k hlavním bojovníkům za české státní právo. Byl rovněž členem sboru pro zřízení českého národního divadla v Praze. QF17,velmi rád si přečtu Vaše doklady o kolaboraci českých a rakouských Schwarzenbergů s nacisty. Pro platí: nepište, co nevíte.
Datum: 24. 03. 2019 16:49:47 Autor: Karel B
Předmět: Záleží z jakého zdroje čerpáme
Významnou roli na české dezinformační scéně hraje společnost Our media a. s., do jejíhož obchodního portfolia patří několik dalších dezinformačních či manipulativních serverů. Mezi nimi najdeme i několik zjevně proputinovských webů. Jedná se o servery EUportál, Euserver, Free Globe, První zprávy a síť regionálních zpravodajských portálů, jejichž prostřednictvím společnost pokrývá prakticky všechny kraje. Do února 2017 do skupiny patřil též konspirační magazín Protiproud bývalého spolupracovníka prezidenta Klause Petra Hájka. https://hlidacipes.org/nas-dezinformuje-aktualni-prehled-hlavnich-zdroju-siritelu-fake-news-cesku/
Datum: 24. 03. 2019 16:55:00 Autor: Karel B
Předmět: Lex Schwarzenberg
QF17 k Vámi uvedenému zákonu Lex Schwarzenberg: Prostudujte si:http://www.lesprace.cz/casopis-lesnicka-prace-archiv/rocnik-89-2010/lesnicka-prace-c-5-10/historie-a-soucasnost-slechtickych-lesnich-majetku. Tam se dozvíte plno nových věcí.Daleko více než píše Petr Stehlík v "Europortálu".Viz výše uvedený článek
Datum: 25. 03. 2019 09:38:18 Autor: QF17
Předmět: Oprava a Alžběta Petzold
Otec Alžběty Petzold se jmenoval Jindřich. Omlouvám se za chybu. http://www.historickaslechta.cz/gallery/image/RODOKMENY/SCHWARZENBERGOVE-Hluboka2.jpg A dostávám se k majetkové podstatě. Adolf Schwarzenberg svůj majetek daroval Zemi České a tento dar byl v roce 1947 zákonem Lex Schwarzenberg (č. 143/1947 Sb.) státu předán. Jindřichu Schwarzenbergovi byl majetek zabaven na základě tzv. Benešových zákonů. Ovšem, dle vašeho přesvědčení za vše mohou komunisté a Putin pane Karle.
Datum: 30. 03. 2019 12:39:15 Autor: Karel B.
Předmět: Lex Schwarzenberg
Pane QF17.Adolf Schwarzenberg, který spolufinancoval ve 30. letech výstavbu československého opevnění a v době války podporoval londýnský odboj. Jan Masaryk mu písemně potvrdil jeho zásluhy ve věci odboje, ale když se na půdě parlamentu zákon projednával, jen někteří připomněli, že schwarzenberský majetek byl pod německou správou a o zásluhách na odboji se nemluvilo. Majetek byl převeden na Zemi českou, ale ta se skončením zemského uspořádání zanikla, lesní majetek se stal majetkem státních lesů, zemědělských státních statků a enklávy propadly obcím nebo byly rozparcelovány. V zákoně bylo pro uklidnění zaměstnanců obsaženo, že jim zůstanou jejich penzijní výhody trvající již od 18. století, ale tím už se později nikdo nezabýval. Přitom se zaměstnanci Schwarzenbergů stavěli na jejich stranu, posílali dopisy se žádostmi, aby panství bylo majitelům předáno ? někteří posléze ztratili zaměstnání a nakonec byli posláni do pracovních táborů.Tolik citace s výše uvedeného webu: http://www.lesprace.cz/casopis-lesnicka-prace-archiv/rocnik-89-2010/lesnicka-prace-c-5-10/historie-a-soucasnost-slechtickych-lesnich-majetku. Víte pane QF17,nevím jak Vy,ale mi jde jen o holou pravu a myslím si že 30.let po změně rešimu už bychom si nemuseli lhát o tom,jak probíhalo znárodňování a kolektivizace.Komunisti lhali, lžou a lhát budou, kradli a dáme-li ji možnost, budou krást znovu, šíří závist a nenávist, jak to přesně vystihl Karel Čapek ve svém eseji Proč nejsem komunistou? Třeba V.Filip (předeseda KSČM) v televizi při projednávání zdanění majetku církvím tvrdil,že manželce zdanili plnění pojištění.Daň se platí z příjmu.A to osobě uvádí ,že je vystudovaný právník.A on to neví-nebo nechce vědět? Náhrada se nedaní! To je jasné každému, kdo ctí právo. Kdyby vám ukradli sto tisíc, policie by odhalila pachatele a peníze našla, také by se vám nelíbilo, kdyby vám to 19 % zdanili a vy byste dostali zpět 81 tisíc.No a tak by se dalo pokračovat dále ve výčtu lži,co nám zde předvádí KSČM a jim podobné strany. Jinak debatu na toto téma považuji za ukončenou a uzavřeme spolu mír do příští slovní války.
Datum: 01. 04. 2019 16:45:20 Autor: QF17
Předmět: Lesy a pole
Pane Karla, četl jsem "lesnickou práci" a vezte, že je dle mého dělaná na objednávku a za peníze Karla Mekty Schwarzenberga. Rozumně uvažující člověk co je za člověka. Kandidoval na prezidenta o potřeboval vylepšit mínění občanů o své osobě. Ta "lesnická práce" je jedním z podobných případů. Lže se v ní poměrně dosta komunista Filip ji určitě nepsal. Tak trochu z historie a pravdivě, pravdu máte rád a hledáte ji. Flaška Havel tohle motto pokřivil ... Pravda a láska .... (nu byl to idiot), místo Pravda vítězí! Posledním správcem rozsáhlého majetku knížete Adolfa Schwarzenberga, hlavní linie tzv. hlubocké větve byl JuDr. Jan Adamec. Adolf Schwarzenberg proto pověřil správce JUDr. Jana Adamce, aby připravil jakožto právník a správce v jedné osobě darovací smlouvu, jejíž vlastnoruční originální rukopis je ve výše přiložených dokumentech, která vyvrací fakt, že k tomuto kroku byl Adolf Schwarzenberg přinucen pod nátlakem nebo že mu to bylo ukradeno. Dále je třeba uvést, že Adolf Schwarzenberg svůj majetek daroval Zemi České (v dalším textu rozeberu podrobně) a tento dar byl v roce 1947 zákonem Lex Schwarzenberg státu předán. Jindřichu Schwarzenbergovi byl majetek zabaven na základě Benešových dekretů (a v následujícím odkazu na dokumenty, je i rozsudek soudu, který tuto skutečnost potvrzuje). Z tohoto důvodu nemá Alžběta Pezoldová nárok na majetek po svém otci Jindřichovi, který vlastnil na českém území. Další bitva o tuto smlouvu se pak strhla přímo v Poslanecké sněmovně, kde byly jak pokusy o znárodnění, tak i pokusy o vyvlastnění (tyto důvodové zprávy jsou rovněž v dokumentech přiloženy). Nakonec uspěl návrh tehdejší sociální demokracie, která právě zmíněným zákonem tento majetek ve své celistvosti převedla na sebe. Judr. J.Adamec byl jmenován dočasným správcem a až do roku 1952, tento majetek spravoval. Teprve po té byl odvolán a následně se započalo i s rozmělněním tohoto majetku do ostatního majetku státu. To jen ve zkratce a zdroj informací Ing. Iveta Vilímková příbuzná JuDr. Jana Adamce.
Datum: 01. 04. 2019 17:22:04 Autor: Karel B.
Předmět: Nazávěr
Pane PQ17,někde jsem četl:"Národ který zapomene svou minulost nemá žádnou budoucnost".
Datum: 01. 04. 2019 19:16:07 Autor: QF17
Předmět: Poslední
Nezapomeňte ........
Datum: 01. 04. 2019 23:53:22 Autor: Daniel
Předmět: ad QF17: "Havel byl idiot"
Pane QF17 (tedy anonyme): Říká se "o mrtvých jen dobře"... Nejsem "pravdoláskař" a k Havlovi mám řadu výhrad, především to, že se svou autoritou nezasadil o zákaz KSČ, strany, kterou Parlament zákonem označil za zločineckou. Nicméně bývalý president Havel byl všechno jiné, než idiot. Mírněte se v invektivách, nebo požádám webmastera této stránky, aby Vaše příspěvky mazal.
Datum: 02. 04. 2019 08:55:20 Autor: Horst Wesel
Předmět: dotaz
Pane Daniel, můžeme psát, že Havel byl opilec? Děkuji
Datum: 02. 04. 2019 18:13:57 Autor: Vilém Pieck
Předmět: Odpvěď
Vy,komunistická strana a hhradní šašek se svou suitou můžete všechno.Jen Vám nesmí zavřít čínského poradce,pak nemáte komu zavolat.
Datum: 02. 04. 2019 19:53:13 Autor: Horst Wesel
Předmět: Picku
Picku, ptal jsem se Daniela a ne tebe, tak drž hubu.
Datum: 02. 04. 2019 22:17:19 Autor: QF17
Předmět: Komunisti a Havel
V roce 1989 skončila vedoucí strany KSČ, ale dostrkaný STB "nýmand" Flaška Havel byl zvolený parlamentem, kde byla nadpoloviční většina poslanců KSČ. Kolem alkáče Flašky Havla bylo uskupení několika komunistů a estebáků, protože ONI byli ti revolucionáři! To byla komedie zvaná sametová revoluce. Když se vrátil Karel Kryl z Německa, tak nechápal co se tady děje a stejně by to nepochopil ani dnes. Komunisté byli všechno, ale nikdy by z nepracujících udělali majoritu, nedovoli by katastrofické zadlužení rozprodání státu, žádnou lichvu v podobě půjček atd.. Lichva byla trestná, dnes je na ni reklama v tv každý den. A ten smyšlený "masakr" na Národní třídě .... sakra jak by jednání pohotovostního pluku uvítali ve Francii tzv. Žlutý vesty a jinde. A zrovn ve francii stále platí vyjímečný stav ... DEMOKRACIE A BEZPEČÍ OBČANŮ nade vše. Ano, Flaška Havel byl vše jen ne prezidentam hájící zájmy Československa, které pohřbil společně s Klausem a Mečárem a oslabené Česko dal v léno kolaborantům z Francie a Anglie. Němcům se omluvil za popravu 150 000 občanů z protektorátu Čechy a Morava. To je ten symbol Flaška Václav Havel .... O mrtvých jen pravdu.
Datum: 02. 04. 2019 22:40:46 Autor: QF17
Předmět: Daniel a svoboda
Vážím si tvých názorů Danieli, ale zákazy, cenzura a jiné omezení při svobodným názoru a jedno jestli se jedná o politiku či historii je dle mého mimo realitu! Nepíšu záměmě mimo demokracii, protože nikdo neví co vlastně ta demkracie je. Raději volím slovo realita. Znám již demokratické bombardování, vyvražďování populace, okrádání i rabování ... realita! :-)
Datum: 02. 04. 2019 23:16:54 Autor: Daniel
Předmět: to QF17 a Horst Wesel
Ohradit se proti označení bývalého presidenta Havla za "idiota" není cenzura. Mnoho negativních postav v historii lze kritizovat, ale jen některé lze s čistým svědomím označit za idioty. Kdyby byl Havel idiot, tak to byla snadná polemika... Byl to zednář, zasvěcený 1968 (nebo tak nějak) v New Yorku, proto při volbě ty krátké kalhoty. Já jsem rád, že se to v 1989 převrátilo, od té doby se mi žije lépe. Uvědomuji si Havlovu kolaboraci s KSČ, "humanitní" bombardování Srbska považuji za zločin, rozkradení republiky a současný marast hospodářský i mravní, nevymahatelnost práva, korupci a zločince ve vrcholných funkcích sleduji se smutkem a zděšením. Ale pořád žijeme v jakžtakž demokratickém státě, nejsme ve válce, máme se jakžtakž dobře a nemáme tu muslimskou pátou kolonu. Přes všechna negativa žijeme ve skleníku, na rozdíl od Venezuely, Turecka, muslimské Británie a NSR, Ukrajiny etc. etc.... ad Listopad 89: jak to bylo doopravdy, to už se nikdy nedozvíme. Je pravda, že Karlu Krylovi kvůli polistopadovému vývoji puklo srdce, Honza Beneš se kvůli tomu zastřelil... Ale co s tím?! Vyjdeme do ulic? Češi asi ne... Respektive, byla demonstrace proti Babišovi (demisi!), vyšumělo to... Mimochodem, víme, kdo to pořádal? Přečtete si komentář Karla Steigerwalda k uplynulému týdnu v jednom z posledních čísel Reflexu o tom, jak komunisté opět participují na vládě a kolik spáchali nepotrestaných zločinů (na internetovém Reflexu jen v placené zóně). To je text, který by měla povinně číst děcka ve škole... A Horste, ano, Havel byl opilec...
Datum: 03. 04. 2019 09:42:21 Autor: Karel B.
Předmět: Všem diskutujícím.
Už jsem zde nechtěl diskutovat,ale nikdo zde nenapíše,že při spoustě projevů, diskusí v TV apod. by asi alkoholismus skrýt nešlo (jako u M.Zemana při odemykání korunovačních klanotů).Proto říkám.Havla nechte na pokoji. Víc jak 10 milionů dospělých lidí v Československu mělo možnost, stoupnout si na podium a ukázat odvahu. Většina zůstala pro jistotu v davu , kdyby se to náhodou nepovedlo. Ti lidé, kteří na ta pódia v roce 89 šli, nevěděli, co se stane, jestli nějakému komoušovi nerupne v makovici a nenechá je pověsit...Já stál v davu, chtěl jsem demokracii, kterou mám, chtěl jsem svobodu, kterou jsem dostal....Já budu Havlovi a všem, kteří si stoupli "na bednu" do smrti vděčný za jejich odvahu, kterou jsem já neměl. V roce 1989,mě bylo 40.let a nijak si nepamatuji,že by tehdejší Rudé právo,nebo Československá televize vysilala v letech 1977-89 nějáký dokument,kde by ukazovala,že "Českoslovenští renegátii"jak nazývali chartisti,by jezdili v mercedesech,nebo si žili nějak nad poměry,nebo že by byli opilci tyto věci začali vyhození soudruzi s STB,šířit až po roce 1989.Tak se Vás ptám-to vše jste nevěděli před rokem 1989???? Nechci se nikoho dotknoutale čím větší zbabělec z, tim vic pomlouva pana Havla. A kdyz se ho zeptate po důkazech které by potvrdily jeho lži, odkaze Vás na Google.Ptám se všech kritiků pana V.Havla,jak se chovali a jak projevovali své názory v době kdy pan Havel seděl za své nazory 3x. V čem Vám pan V. Havel uškodil? V tom, že si tu díky jemu můžete pouštět pusu na špacír a ještě ho urážet?Před rokem 1989 jme se všichni báli poukazovat na věci,které on kritizoval a dnes jsou z Vás hrdinové.Všechno svádětt na Havla.Úplně všechno.Když už tu tolik lidí křičí kvůli Havlovi, bylo by moc fajn, kdyby si o tom Havlovi něco zjistili. Existuje dost kvalitních zpracovaných historických (nikoli hagiografických) pramenů. Na závěr jen tolik.Na pana Havla se vzpomíná v dobrém i zlém.V budoucnu však na pana Klause a Zemana nebude vzpomínat nikdo.
Datum: 03. 04. 2019 10:25:58 Autor: QF17
Předmět: Voda, která hoří. J. Vodňanská
Tahle kniha není určena pro milovníky kultů a dokonalých individuí. Paní Vodňanská patřila po významnou dobu k nejbližším Václava Havla, kniha tuto známou skutečnost potvrzuje. Pokud chcete nahlédnout skutečné Havlovy vlastnosti, naleznete je v této knize. A zjistíte, že jeho další působení byl zcela logický vývoj. Paní Vodňanská odvedla pro českou historii nesmírně cennou práci, oslavných a dehonestačních textů je totiž až nezdravě mnoho.
Datum: 04. 04. 2019 20:23:04 Autor: Karel B.
Předmět: Historie
Ten kdo studoval historii,dnes ví,že nikdy nikoho nebudou zajímat milostné aféry Napoleona Bonaparte,ale jen to co uděal pro Francii.Totéž za 50-100.nebude historiky zajímat,to co napsala zhrzená milenka,ale jen to co udělal V.Havel pro tehdejší Československo.To už nechme na budoucích historicích.Naši generaci už s toho hlava bolet nemusí. Všechno má své meze, kromě hlouposti, závisti a nenávisti.?
Datum: 04. 04. 2019 20:24:25 Autor: Karel B.
Předmět: Historie-oprava
Ten kdo studoval historii,dnes ví,že nikdy nikoho nebudou zajímat milostné aféry Napoleona Bonaparte,ale jen to co uděal pro Francii.Totéž za 50-100.let nebude historiky zajímat,to co napsala zhrzená milenka,ale jen to co udělal V.Havel pro tehdejší Československo.To už nechme na budoucích historicích.Naši generaci už s toho hlava bolet nemusí. Všechno má své meze, kromě hlouposti, závisti a nenávisti.?
Datum: 05. 04. 2019 08:33:10 Autor: QF17
Předmět: Naposledy o Flašce Havlovi
Píšete, že J. Vodňanská byla zhýralá milenka. A co Flaška Havel? Ženatý bigamista? Ta žena napsala jen část pravdy o životě Flašky. Co vím, tak každý silný prezident napíše knihu o sobě, Flaška s podporou parazitů kolem něj natočil "oskarový" film Odcházení ... Co napsal se nedalo číst a hrát. Zapomněl jste na Sašu Dubčeka. Ten byl velice "horký" kandidát na prezidenta místo G.Husáka. Ať byl Husák zesměšňován, tak neznám statečnějšího a nejpřesvědčenějšího politika. Ten měl dvě možnosti po akci generála Lorence na Národní třídě: Dubček nebo Havel. Dubčeka již jednou poslal k ledu, protože byl neschopný diplomat (1968-1969)a mohl za okupaci, který by se vrátil opět na výsluní a Havel byl neškodný kulisák a rádoby "opozičník". Pro STB a KGB byl rovněž přijatelnější nýmand Flaška. A tak se ptám, co kdyby zvítězil při tajných jednání Lorence s Čalfou a dalšími Dubček? Taky by jste ho opěvoval? Stejně jako Eduard Beneš se zasloužil o stát vedený komunisty, tak Flaška Václav Havel jen jeho rozhodnutí ztvrdil svoji přísahou.
Datum: 05. 04. 2019 20:32:56 Autor: Karel B.
Předmět: Na úplný závěr
Myslím si pane QF17,že tento problém už nemá cenu rozebírat.Mě u V.Havla a ani u dalších politiků nezajímal jejich soukromý a osobní život před vstupem do politiky (nikdo z nás není svatý),ale jen to co vykonali ve svých politických funkcích. Mám za to, že se nepotřebujeme přesvědčovat,že jak T.G.M.,Beneš,Čapek a tak ji V.Havel byli jen lidé a dalo by se o nich kde co napsat.Dle mého názoru je podstatné to co znamenali pro svou dobu.Pokud se dnes česká politika nachází na morálním dnu,je přesně to proti čemu Havel bojoval a tento odkaz je třeba mít namysli.Myslím si ,že hledáním pseudo příběhu o sexuálních praktikách V.Havla se snaží jeho odpůrci takto překrýt jeho odkaz.Píšete,stále o tom,jaké měl V.Havel vztahy no a co.Myslím si,že jeho intimní osobní život patřil jen jemu a každý kdo má potřebu se k němu vyjadřovat naráží do nevkusu.Jsme dospělí lidé a proto víme,že partnerské vztahy bývají zatížené kde čím a nebo mi chcete naznačit,že neomalenost současného presidenta dokáže být ospraveditelná jeho ustáleným partnerským životem.Odkaz V.Havla je jasně čitelný ji dnes,byl to důraz na etiku v politice a mám pocit,že to je právě to čeho je v naši republice tak málo. Když tak glorifikujete G.Husáka,tak si přečtěte knihu od Ivana Fíly:?Muž,který překážel? Zde se něco dovíte o 21.srpnu 1968 o chování Františka Kriegla a jeho protivníka, ďáblova advokáta Gustáva Husáka.Kriegel byl jediný,kdo navštěvoval Husáka v kriminále (kam mu nosil cigarety) a jak se mu pak G.Husák odměnil!!Historie slovo KDYBY nezná a:?Já se Vás zase ptám jak by se změnil svět,kdyby za 1.světové války stáli v jednom okopu V.I.Lenin,J.V.Stalin,A.Hitler a K.Gottwal a najednou tam dopadl granát?.Pak by jste možná opěvoval jiné lidi.Z Vašich přispěvku na tomto foru jsem si udělal jeden závěr:.? Kdo nejde s námi, jde proti nám?
Datum: 06. 04. 2019 14:11:38 Autor: QF17
Předmět: Morálka
Od morální dna jsme se zdárně odpoutávali ode dne 7. března 2003 a definitivně 18. prosince 2011. Současný prezident Zeman není pluhem, ale oráčem. Což nebylo zde celých 80 let od existence samostaného státu od dob Masaryka. Taky mám jeden závěr k vašemu přesvědčení: "Proti všem"! :-) I to se cení. Takový byl i Váš JuDr. Gustáv Husák.
Datum: 09. 04. 2019 10:03:41 Autor: Karel B.
Předmět: Každý máme svou pravdu
Máte pravdu,M.Zeman je nejlepší oráč (ale pluhem Číny a Ruska,tak jako G.Husák),ale na besedu s lidmi v Praze nejde-spravny oráč opracováva veškerou svou půdu. Řekněme, že Zemanovu představu o jeho politické obratnosti, důležitosti a velikosti jejíž sláva sahá až za hranice galaxie, nesdílí politici jiných států. Navíc se svým vystupováním, projevy a názory dávno vyloučil z kategorie seriózních a respektovaných státních představitelů a zařadil se spíš blíže k Lukašenkovi, Nazarbajevovi, Mnangagwovi a podobným. Ovšem tuto představu M.Zemana sdílí cca 51% Čechu. Ona totiž odraží představu o české genialite - za hranici kotlinky tradičně nepochopené. Pro každého, kdo vyjádří nesouhlas s jeho činy, Miloš Zeman má jen urážky a opovržlivé komentáře. Stejně se chovají i jeho příznivci. Je prezidentem hrubých a sprostých lidí, typickým příkladem opilosti mocí. Naprosto ztratil ponětí o poměrech a chování v občanské společnosti demokratického státu, chová se jako ruský guberniální úředník.
Datum: 09. 04. 2019 10:26:19 Autor: QF17
Předmět: Pravda
Právě jste urazil 51% občanů, kteří zvolili za prezidenta Miloše zemana. Největším investorem např. v Německu je Čína, což o mnohém vypovídá. Jeden z nejbohatších států v EU je dotovaný Čínou. Myslíte si, že USA budou investovat do České ekonomiky? Asi sotva, když si vzpomenu na Aero Vodochody a Tatru Kopřivnice, kde hospodařil americký vlastník, tak si říkám, raději investora z Koree nebo z Číny. Čím urazil slušného občana Zeman? Že nechce čmoudy z arabských států, že nechce černochy? Tím si popudil proti sobě pravdoláskaře Flašky a sluníčkáře. Těch případů je mnoho, určitě nechce být vazalem EU a souhlasně pokyvovat nad naprostými pitomostmi. Víte kdo jsou sprostí občané? Jeďte do lokalit, kde žijí přispůsobivý občané cikáni a dnes již jim podobní tzv. bílý cikáni na soc. dávkách (tam uslyšíte jadrnou češti a slušné chování pokud vás neokradou v nejlepším případě). Oni se jako jediný dokázali přispůsobit režimu demokracie.
Datum: 11. 04. 2019 12:50:41 Autor: Jaromír Wolfbauer
Předmět: Pravda Karla B.
Nevím, proč nemluvíte s komunisty, kdyby, Vám nevládli, tak jste byli vždy rozvojovou zemi, živili byste se jako pomocní dělníci, nádeníci, pasáci koz, kriminalitou, žebráním, ženy prostituci. Ložiska uranu byste museli prodat Američanům za symbolickou částku. Nebyl by Temelín, ani Dukovany a elektřinu by dodával Österreich za pěkně mastné ceny. Jestli mluvíte, nebo nemluvíte s kýmkoliv aber das ist mir egal. Průmysl v Böhmen zavedl Habsburg, za Protektorátu účelově das Dritte Reich a nakonec komunisti se kterými nemluvíte, po plyšáku nebyl žádný pokrok, ale úpadek Z kvalifikace 1. ?Rozvinutá země, až do kvalifikace 3. ?rozvojová země?. Pan Karl B. o českém prezidentovi píše, že se dávno vyloučil z kategorie seriózních a respektovaných státních představitelů. pan Karl B. zřejmě nemá tušení o americké kategorizaci obyvatelstva, dovoluji si pro poučení opsat citaci: ?Ve spojených státech děli společnost podle postavení na: 1. Majitelé byznysu, manažery na jejich úrovni; 2. Vědci, podnikatelé; 3. Zaměstnanci, vojáci, policisté; 4.Politici". Toto je aplikovatelné samozřejmě i na Evropu. U nás bylo svého času obdobné hodnocení, ve kterém poslanci pro své sprosťárny a hrubosti zaujali místo až za uklízečkami. (Tedy obecně, nejenom v Böhmen přichází do politiky ty osoby, které se neuchytí v kategorii jedna, až tři. Příkladem je jedna advokátka in Slovakei nezískala asi žádného klienta, tak se dala na politiku a její volební program je ?radostné umírání na Slovensku?, čeští politici měli na rozdíl od ní program ?nebudeme jako Zeman?), nebo zákaz doletu na domovská letiště poruchových Boeingů 737 MAX 8. Takový rozkaz může vydat jenom idiot a tito idioti prý nesdílí názory pana prezidenta, který je schopen řešit zpaměti slovní rovnice na rozdíl od těch idiotů, kteří často neovládají ani malou násobilku; avšak výjimka potvrzuje pravidlo, těmi výjimkami jsou prezident Trump, prezident Zeman, Premierminister Andrei Babiš. Politici jiných států, kteří jsou štvání americkými rádoby vládci světa, proti Zemanovi trpí komplexem méněcennosti. Pro nás je úplnou novinkou, že Zeman je prezidentem opilce a autora nejsprostějších dokumentovaných výrazů. Lze vyhledat, že podporovatelé pana Zemana při volbách 1018 nebyli schopni svoji sprostotou a vulgaritami konkurovat voličům pana Drahoše. K panu Zemanovi se vyjádřila kvalifikovaně bývalá ředitelka Kanceláře prezidentských zpráv a zvláštní asistentka pěti amerických prezidentů v Bílém domě (1963?1981). paní Eliška Hašková Coolidge, o této osobě pražská galerka neutrousila ani jednu zmínku.
Datum: 11. 04. 2019 13:50:15 Autor: Jaromír Wolfbauer
Předmět: DODATEK
Zeman není prezidentem hrubých a sprostých lidí, proto nechodí mezi pražskou galerku, která ovládá ulice. Ve Spojených Státech by snajper prostřelil lebku útočníkovi, který by se pokusil hodit něco na prezidenta, pokud toto nebude zavedeno u nás, tak pražská galerka nemůže uvažovat s jeho návštěvou.
Přidat komentář

 





Vyhledávání

Foto týdne

Hliněné granáty s roznětkou. Z výstavy Baroko v Národním muzeu.

Hliněné granáty s roznětkou. Z výstavy Baroko v Národním muzeu.


Recenze týdne

Primitivní rebelové

Vydalo nakladatelství Academia 2023.